Qinux titanPG, אל תקנו אותו לפני שאתם מכירים את ביקורות המשתמשים

אם אתה קורא את זה, אתה רוצה לדעת יותר על Qinux titanPG

ביצעתי סקירה מעמיקה של השעון החכם הזה ואני בעמדה להעריך אותו באופן אובייקטיבי. אז בוא נלך קצת עם השאלות שאנשים בדרך כלל שואלים אותי הכי הרבה.

הונאה או מוצר אמיתי? זו השאלה הראשונה

אני יכול להבטיח לך שההזמנה מגיעה והיא זהה לתמונה. המארז ממותג והשעון עצמו במצב די טוב. לאחר שפרקתי אני אוהב איך זה נראה.

מצד שני, ראיתי שעונים דומים מאוד באמזון שהם זולים יותר, למרות שהם לא זהים ב-100%. הגימורים לא נראים כל כך טובים, ויש יותר מדי ספקים שונים שאינם ממותגים.

איזו חברה עומדת מאחורי המוצר הזה?

מותג Qinux הוא חברה שמרחיבה את הקטלוג שלה כבר הרבה זמן עם גאדג'טים שונים, והאמת היא שבדקתי כמה כדי להציג בפרויקטים אחרים ורובם הם טוֹב.

בנוסף, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות מספר פעמים כדי לעזור למשתמשים אחרים שהיו להם בעיות, והם תמיד הגיבו היטב, מספקים פתרונות.

זה הציון שאני חושב שמגיע ל-Qinux TitanPG

לאחר בדיקת השעון במשך מספר שבועות, והשוואה עם אחרים שבדקתי באותה קטגוריה,זוהי הערכתי לגבי ההיבטים שהכי מעניינים אותיכאשר אני מבצע הזמנה מסוג זה.

סוללה
5/5
ניתנות לניהול
3/5
איכות/מחיר
3/5
שירות לקוחות
4/5
מהירות משלוח
4/5

הציון הסופי שלי בחישוב הממוצע

עם ציון כולל של 3.8/5 למוצר, אני יכול להבטיח לכם לאחר בדיקה שהשעון החכם Qinux TitanPG הוא קצת מעל הממוצע מבחינת תמורה לכסף ביחס למתחריו.

Qinux TitanPG ביקורות וחוות דעת
בהשוואה לשעונים חכמים צבאיים אחרים, הדגם הזה בולט בעיצובו ובקשיחותו, ולמרות שהוא נראה לי קצת יקר, בחנות שמוכרת אותו יש גם מבצעים והנחות תקופתיות שהופכות אותו לאטרקטיבי יותר.

הפרטים שהכי אהבתי

קודם כל,אני חושב שהדבר הכי טוב בשעון הואהסוללה, הוא מחזיק מעמד זמן רב ונטען היטב. בנוסף, הוא מאוד קשה והרצועה איכותית. עיצוב צבאי הוא אחת החולשות שלי, וזה לטעמי בהקשר הזה.

הדברים הקטנים שלא אהבתי

לאנשים רבים זה אולי נראה קצת גדול, לפעמים זה מרגיש כבד על פרק היד. הפגם הגדול ביותר הוא שאין לו GPS וזה משהו שכבר יש להרבה דגמים דומים במחיר קצת יותר גבוה. זה גם לוקח קצת כדי להתאים כראוי.

המסקנות שלי לגבי השעון הצבאי Qinux TitanPG

אני אישית אהבתי את זה,זה שעון חכם שאני אוהב ללבושלמרות שיש כמה שעונים דומים באמזון ובאליאקספרס, בדברים מהסוג הזה אני מעדיף שיעמוד לרשותי שירות לאחר מכירה לעזור לי.

האם יש לך בעיות עם הרכישה שלך והם לא עונים לך?

אם יש לך תלונה בעת הרכישה והם לא מגיבים, אל תהסס לכתוב למייל הבא: help@holdinghispano.com ואנו ננסה לעזור לך.

זה המקום שלך

להלן ביקורות ודירוגי לקוחות אמיתיים של המוצר. לעולם לא אסתיר דעה שלילית, אם תרצה לשלוח הערכה משלך, היא תיבדק ידנית, ואם היא לא תכלול עלבונות, הערות גזעניות, שנאת זרים או ספאם, היא תפורסם.

Leave feedback about this

  • Quality
  • Price
  • Service

PROS

+
Add Field

CONS

+
Add Field